hej på er, nu när jag ändå lärt mig Eveline's fina lösenord här så kan jag ju göra som Alexandra och kidnappa ett inlägg. jag har precis gjort en ny header åt henne, hon vela inte ha den såhär men jag tvingar henne. för jag vart stolt ,när hon är ledsen kan hon kolla på sin blogg & veta att jag finns där för henne även om jag är på andra sidan jorden. men nu ska jag skriva till dig min kära

- vi har inte träffats sen i lördags fm, jag saknar dig. hela dig, ditt skratt, dina dumma idéer, när du kryper ner i sängen gråtandes & arg. När du vaknar och har smink i hela ansiktet och frågar om jag fått på tröjan. men vi är så otroligt lik varandra du och jag, samma dåliga natthumor & vi skulle kunna dela de mesta.
jag vet att de finns många andra som håller med mig när jag säger att du är en underbar vän, & jag tackar gud att jag får ha dig så nära mitt hjärta. jag älskar när du ringer hem till mig ,eller ber mig ringa dig för du sitter på bussen. jag hoppas du kommer till mig snart så vi kan kolla på disco daggarna & shrek 3. äta popcorn & tvinga mamma göra oboy åt oss för vi är ledsna, vilket vi inte är längre för de går bra nu!
ville mest bara säga att jag älskar dig ,nå så fruktansvärt mycket. de vet jag att du vet, men jag ville säga det en gång till, du är världens bästa vän. ♥

ps. börja inte gråta, du gillar mig! puss, ds.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0