Du är ju bara för bra Therese

jag och Therese har nyss ätit en efterlängtad  pizza och skrattat så jag har ont i magen. Och vi är experter på att buktala också men framför allt therese som hade en morgar som kunde buktala. Hennes mamma sa när vi satt vid köket och skratta "det är skönt att se er glada igen" jag kan inte göra annat än att hålla med henne, för det behövs verkligen nu efter allting.

Imorgon åker hon hem till stockholm igen, tyvärr!! men det var verkligen underbart att du kom hit, tack!
Innan jag går så ska jag ge min guldklimp en stor bamsekram!
hon sitter bredvid mig nu och ser uttråkad ut och sjunger för mig och spelar fin musik, så ska avsluta med att säga att jag älskar dig Therese. jag värderar henne verkligen högt!  Jag vet att våran vänskap aldrig kommer att brytas.
 
 
 
 
ditt hem känns som mitt andra hem
 
Trackback
RSS 2.0