Natalie, det är din dag idag! 9/2 <3

Det är din dag idag hjärtat, du skulle bli 19 år och jag önska att du var här så vi kunde fira den dagen. äta den godaste kladdkakan och skratta och få en bästa natalie-kram! Om jag fick en dag till med dig så skulle jag aldrig släppa taget om dig och jag skulle verkligen berätta hur mycket du är värd för mig och hur mycket jag älskar dig, vilken fin och underbar vän du är. Men jag hoppas att du tog in allting jag sa och att jag mena det rakt från mitt hjärta!  Jag har inte åkt till graven ännu jag har helt enkelt inte vågat och haft den där styrkan även om jag vill, men idag älskling jag ska försöka att åka dit och hälsa på dig. Vad gör man en dag som den här?  jag hatar att det här har hänt.. fan ;(

Jag vill inget hellre än att ha dig här. Jag tänker på dig varje dag och du kommer alltid att finnas i mitt hjärta.
Natalie du är och kommer alltid att vara min humle och jag din dumle.

Jag älskar dig,
Grattis min finaste ängel! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0