man ska ta vara på varandra!

man ska verkligen ta vara på varandra för nästa dag kan det vara försent, jag trodde inte det här skulle behöva upprepas, att du var borta? jag ringde upp Therese och pratade om det som hade hänt.. varför i helvete? Du var i London och plugga och skulle snart komma hem och så händer det här. Världen är så grymt orättvis. Jag kommer alltid att komma ihåg det fina och roliga stunderna jag fick med dig.

Jag och Therese träffade dig för första gången dagen innan vi skulle på Arvikafestivalen (2006) i Stockholm när vi kollade på Håkan och redan då passade vi tre bra ihop. så vi hängde även på festivalen och hade det roligt.
Och hemma hos Therese på solsken när vi bara drev omkring och hade det så förbannat roligt.
En sprallig och helt galen tjej som gjorde en glad, du hade hela livet framför dig... Jag kan inte fatta att det här har hänt.

Och Therese vi finns alltid för varandra, du vet att du kan ringa vilken tid på dygnet som helst. jag älskar dig och står bakom dig i allt! <3

Vi alla saknar dig, Vila i frid Mathilda! <3

Trackback
RSS 2.0