från en underbar vän.

Jag satt och kollade på bloggar nu innan jag skulle lägga mig och så läste jag Julias blogg och hitta det här inlägget som hon hade skrivit och jag både grät och log på samma gång.

Min fina vän slutar aldrig skadas. Jag vet varken ut eller in just nu, vid sånna här tillfällen vet man verkligen inte vad man ska säga eller göra. För jag vet att det varken finns något jag kan säga eller göra för att få saken ogjord eller bättre. Ibland måste även solen gå i moln. Till och med en sån positiv kämpe som du. Det viktigaste är att resa sig och ta nya tag. Jag tvivlar inte en sekund på dig hjärtat. Du vet ju förr att jag sagt att jag känner få med samma mod, styrka och positiva inställning som du trots alla motgångar. Och ännu en gång visar du mig att ha rätt om dig. Finns inte många som har den styrkan som du har. Jag är så stolt över dig. Du är min sol och jag hoppas att vi får träffas så vi kan prata igenom allt. Så svårt att trösta genom en data eller telefon.

Jag finns för dig

Styrkan
Vill jag ge till dig när du känner dig svag
Kraften
så att du orkar kämpa vidare trots smärtan
Trösten
för att torka bort dina tårar som rinner
Glädjen
så att du åter ska få känna glädje.




Jag finner inga ord för min tacksamhet och kärlek till dig, Julia.. du anar nog inte vad det här betyder för mig. Du har visat vart du står någonstans för mig och det värmer i min själ att veta att du alltid står vid min sida. Som sagt det finns inga ord som kan beskriva hur bra det här kändes i mig, jag älskar dig min underbara vän! <3

/E



Kommentarer
Angelica

nelly.com : )

2010-02-10 @ 17:26:04
URL: http://alindfors.blogg.se/
juliaopitz.devote.se

menar vartenda ord ewe, du är värd det bästa! jag kommer alltid stå på platsen som jag står på idag så komer därför alltid finnas här för dig. älskardig min fina vän <3

2010-02-20 @ 14:37:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0