hand i hand - livet ut

Dagarna då jag behövde komma bort och få tänka på annat än allt som hände runt omkring så åkte jag och sandra alltid till stallet, jag kan inte beskriva hur avkopplande och bra man mår när man sitter på hästryggen och har så jävla roligt med en bästa vän, det finns inte ord. Vi var där varje dag och jag ångrar inte en sekund även om det kunde slutat väldigt illa vissa gånger, haha men vi skrattade direkt efter då vi såg att allt var okej. Jag och sandra har nog fan gjort allt tillsammans, inte långt ifrån iallafall. Vi berättar allt för varandra, hon vet saker om mig som ingen annan vet och även jag om henne. Vi har alltid sett varandra som systrar och så kommer det alltid att vara.
Våra bilturer mitt i nätterna, bara för att åka runt.. lyssna på hög musik och sjunga falskt, skrika av skratt det är så vi två är, vi är lika på så många sätt du och jag. Ingen skulle blir förvånad om jag och sandra är i Turkiet imorgon, vill vi något så gör vi det. Vi har upplevt så sjukt mycket tillsammans och alla dom fina minnerna ska jag ha med mig föralltid. Och självklart så kommer det komma nya minnen.
varje dag bär jag med dig i mitt hjärta och jag längtar alltid tills nästa gång vi ska ses. Våran utlandsresa tillsammans är obeskrivlig, det var det bästa vi kunnat göra. Turkiet 09 kommer vara ett minne för livet!
Alla gånger jag bara velat gett upp så har du varit där för mig, hämtat mig och gjort allting bra igen. jag vet inte hur du alltid lyckas men det gör mig glad och jag skulle inte klara mig utan dig min syster.
Vi har tagit oss igenom svåra tider men vi har lyckats att ta oss samman och börja om från nytt, tack vare att vi har varandra. Jag skrattar högt för mig själv när jag tänker på alla galenskaper, ibland önska jag att vi hade allt på film men det viktigaste är att vi har alla fina minnen nära våra hjärtan. Ditt hem har alltid varit som mitt, även om du inte är i lägengeten på 1 vecka så kan jag bo där och göra precis som jag vill och det känns underbart att vi har en sån bra vänskap. Ärligt talat om du flyttar så vet jag inte vad jag ska ta mig till.. jag vill känna den där tryggheten att du inte är långt ifrån mig och kunna veta att om jag vill så kan jag komma hem till dig med nästa buss. jag vet att du alltid kommer vara där för mig men om jag verkligen behöver en "sandra-dag" och inte kan ta mig till dig på något sätt så kommer jag fan bli tokig.
Jag älskar dig min älskade vän och syster, du är en stor del av mitt liv och det kommer du alltid att vara <3









































J A G - Ä L S K A R - D I G - S Y S T E R <3
hand i hand - livet ut



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0