grattis på din dag

Det är din dag idag smulan, jag hoppas du har det bra där uppe. Du skulle bli 19 år idag, jag kan inte fatta att världen är så här orättvis. Stephany, jag vet att du finns bland oss och att du alltid kommer vara där och ge oss en hjälpande hand när vi behöver stöd.
Glömmer aldrig våra tjejkvällar med massa skratt och tokigheter, helt galna! glömmer aldrig dom där förbannade groggarna du skulle blanda till mig på en av tjejkvällarna när vi körde de där spelet.. att man fick ha i vad som helst i groggen, självklart var du den första som sprang till kylskåpet och letade upp det värsta man kunde tänka sig, "bah och svepa ewe, inge snack om saken" haha jag trodde jag skulle spy. men det var fan du som stupa den kvällen och spydde, inte jag. du kom tillbaka bankade på fönstret på bakgården och fatta inte vart du var, men du stod där med ett stort leende och vi alla skratta så vi vek oss. Tack för tiden med dig <3

det finns bara en av dig och det du,
du var verkligen speciell <3


Stephany <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0