.,..

Eftersom jag och ellen prata igår om att vi skulle börja träna igen så tänkte jag ta våran promenad idag på 2 timmar, men blir ensamt utan ellen eftersom hon inte är hemma idag!
Imorgon är jag ledig från skolan så ska åka till skutskär en snabbis och fixa saker sen hem till Josefine och umgås med henne.

Natalie, jag vill att du ska komma tillbaka så jag kan få ringa dig och berätta allting och få höra dina råd, jag behöver dig. Jag vet inte hur jag ska hantera saknaden längre...den gör bara mer ont och det är snart 1 helt år sen du lämnade oss ;( är det inte dags att komma hem nu? Jag har många gånger tänkt ringa dig och velat skickat ett sms och igår var en sån dag då jag slog upp ditt nummer och tänkte ringa dig, jag var så nära att trycka på luren men sen kom jag på mig själv att du inte finns längre.. fan jag stod där och kände hur jag bara ville höra dig säga "allt kommer att bli bra igen" hjärtat jag skulle ge vad som helst för att ha dig här men hur mycket jag än vill så kan jag aldrig få det. Jag saknar dig så mycket att det svider i mig.. tänk om jag kunde få ta nästa buss hem till dig och få krama om dig

Jag älskar dig <3
Trackback
RSS 2.0