bästa tjejerna

Åkte med 10.50 tåget till örbyhus och mötte upp linnie och sen drog vi vidare hem till steffi, verkligen jätte mysigt ställe, kunde ha stannat där förevigt, haha :D
käkade lunch&middag tillsammans, tummen upp för de! Drog en sväng till öregrund och kolla omkring lite, göttmos som linnie skulle sagt (Y)
skratta och hade det bara helt klart bäst. var så jävla skönt att få träffa dom och umgås en heeel dag! Det här behövdes verkligen och jag hoppas det inte dröjer för länge innan vi ses igen. Hann även träffa på mathilda och prata med henne över 1 timme innan tåget gick hem, riktigt härligt :)
Så min dag har varit sjukt underbar och jag är otroligt glad som har mina fina!
jag har dom bästa vännerna man kan tänka sig och jag vet vilka jag kan lita på och vilka som aldrig skulle svika.
Ni vet vilka ni är <3

Love you.

Puss


Kommentarer
Anonym

jag älskar dig min stjärna

2010-08-11 @ 14:44:17
URL: http://magnoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0